9/1-10 Killar i magen.

Alltså inte riktiga killar, men det jag har så kallade fjärilar i magen om någon förstår vad jag menar.
Har tappat en hel del vikt från mina axlar så om jag inte passar mig så kommer fjärilarna flyga bort med mig och det har jag faktiskt inte tid med. Jag tror att jag har nämt det tidigare men jag har faktiskt alldeles för mycket att pyssla med den närmaste tiden, ja hela våren egentligen.

Anslagstavlan börjar fyllas men ändras hela tiden, dock blir den inte sämre utan bättre och det gillas på alla plan.

På måndag startar träningen inför det stora projektet, många träningspass och timmar kommer att tillbringas i gymmet. Ska bara tänka ut vilket gym som passar mig bäst då jag har sagt upp mig på HK, lockade mig helt enkelt inte längre.

Puss*

Kommentarer
Postat av: Sofie

U and me on the outlet gym? ;)

2010-01-10 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0