5/1-10 Spänning.

Det kryper i fingrarna som bara den. Har funnit min balklänning och vill inte annat än beställa den nu på en gång men jag ska hålla huvudet kallt ett litet tag till. Ska med mammas hjälp välja färg, men jag vet redan nu ungefär vad jag vill ha.

Förövrigt så har jag en konstig träningsvärk efter årets skiddebut. Men träningsvärk är bra saker, det ska kännas att man lever.

Har börjat kolla på inbjudningskort till studenten, finns snart i en brevlåda nära dig, om du är utvald vill säga. Handgjorda kommer dom vara.

Inatt drömde jag om en massa lägenheter, var på visning överallt kändes det som, vad det nu vill säga vet jag inte men men. Inte lika roliga drömmar som i förrgår men man kan inte alltid få precis som man vill. Det viktigaste är ändå att man sover. Nya rön visar att om man sover mindre än 9 timmar per natt så kan man drabbas av psykiska problem och såklart även psykiska. Detta gäller främst oss ungdomar men det är viktigt att sova och vara utvilad i alla åldrar. När jag blir äldre ska jag alltid sova middag. Gör det redan nu ibland och det är så skönt. Kan vända även de sämsta dagar.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0