2/1-10 Baka baka liten kaka.

Hemmafrun nummer 1, det är jag det. Har bakat kladdkaka, blåbärspaj, scones och kycklingpaj den här veckan. Frågan är om man bakar kycklingpaj eller om man bara gör den?
Funderar även på vårens hårfärg, ska man kanske bli riktigt blond en vända, who knows.
Och kvällen då, plocka i sig lite panodil och checka Harry Potter. Låter kanske som en fin kombo men jag har inget lördagsgodis, då blev det genast tuffare. Vi får se, kanske bakar något litet. Det är kul att baka, terapi kan man nog kalla det också. Med radion i bakgrunden så går tiden väldigt snabbt och det är ändå lugnt och skönt.
Gjorde hjärtformade scones igår kväll, kanske ska satsa på det ikväll igen lite senare med god marmelad och té till. Annars får jag väl önska alla en skön kväll mitt i vintern.

Puss*

Kommentarer
Postat av: sofia

Lotta, vad hände med Thailnad nu över jul/nyår?? för du skulle väl vara borta länge? eller är det bara tiden som gått fort så du var där länge?

2010-01-03 @ 10:51:34
URL: http://sofipitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0