18/1-10 Uprising

Muse på festivalen skulle göra min sommar känner jag just nu. Speciell musik? Absolut. Men den växer bara man får lyssna. Man kan nog säga att Muse för mig är som Kent för många andra, fast bättre, enligt mig i alla fall.
Ska dra på mig kläder nu tänkte jag och dra mig mot skolan. Idag SKA jag gå till minst tre tänkbara sponsorer plus att jag måste till ett utav jobben och ordna med arbetsutlåtanden. Ska jag lyckas med det ¨åste jag som sagt lyfta på rumpan och sätta fart. Kan tillägga att jag faktiskt redan har ätit frukost och var uppe tio i sju, trots att jag börjar 10:15. Vad gör man inte för familjen.
Imorgon ska jag ut på förbränningspromenad, orkade inte med det idag, var för hungrig och åt frukost med syskonen istället.

Tyvärr är det bara -3 utomhus, gillar det inte. Snön och isen måste stanna kvar, vi ska ju bada isvak om några veckor. Ska bli riktigt coolt, tycker jag just nu i alla fall. Vi får väl se hur det känns när man står där på isen och ska hoppa i med skridskor och hela kittet för att sedan byta om ute på isen och sedan åka tillbaka till land. Adrenalinkick förhoppningsvis!

Puss*

Kommentarer
Postat av: karin

Muse är skitbra! :)

2010-01-18 @ 15:52:54
URL: http://lifeofkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0