18/1-10 Dream big

Jag kan drömma och jag drömmer. Drömmer om framtiden. Man stöter på motgångare ibland men det går att fixa. Dagen har varit tuff men istället för att sjunka ner i dyn så blir jag istället taggad att bita tillbaka. För det får jag erkänna, jag skäller inte bara, jag biter tillbaka och tar i från tårna. Är glad att jag har min mamma måste jag nämna också. Utan henne skulle det inte gå alls lika bra, för ingen är lika bra på att komma med råd som hon är. Hon är hård i omdömet när det krävs och för det mesta rättvis. Har idag tänkt på att jag har ärvt hennes goda egenskaper och jag tycker om det.

Dagens Hiss: Mamma!

Skrev i morse att målet var minst tre sponsorbrev ut men det blev bara två. Hann inte med fler men ska gå imorgon och på onsdag också. Känns bättre och bättre, inte alls lika nervöst. Har dessutom bokat synundersökning så att jag ska kunna skicka in papper om övningskörning, tre år för sent ungefär men jag hat klarat mig så här långt och är ganska säker på att jag klarar ett halvår till.

Nu blir det idrottsfrågor och PH senare.

Puss*

Kommentarer
Postat av: MOR

2010-01-19 @ 12:58:54
Postat av: MOR - igen

Tack!!! Även om jag inte är det ultimata idealet...

Älskar dig min Kråka... ;-)

2010-01-19 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0