12/1-10 Strangers like me.

Jag tycker om soundtracket från Tarzan så oerhört mycket. Ligger väldigt mycket känsla i de låtarna och Strangers like me förgyllde min promenad hem från skolan. Börjar kvart över tolv varje tisdag, inga fel alls.
Och på onsdagar får jag gå hem redan klockan tio. Perfekt dag för projektarbete med andra ord men just imorgon är det matteprov kvart över tio som gäller.

Har förövrigt fått en ny tvättmaskin and I love it! Digital display, färdiga tvättprogram och det bästa av allt: Den piper när den är färdig! Okej, kanske inte det bästa, jag har faktiskt stängt av ljudet men i alla fall. Får plats sex kg tvätt i tmaskinen, vilket är mycket. Så nu har jag berättat den gladaste nyheten av alla om min nya tvättmaskin.

Ska ta mina mattepapper nu och plugga ett tag, kanske fram tills Paradise Hotell börjar. Det är hemskt, men jag har fastnat, precis som så många andra tydligen har. Kul att se på när folk beter sig som hej kom och hjälp mig.

Gick upp tidigt idag trots sovmorgonen. 06:59 var jag uppe, dags för frukost. har filat på mitt CV och sorterat räkningar. Det tar sig.

Puss*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det som är bäst med Paradise Hotel är att man känner sig så jäkla smart när man tittar på dom lite halvt avdankade människorna som vill ha sina 15 minuter i rampljuset ;)

2010-01-12 @ 20:54:47
URL: http://jennyboquist.blogg.se/
Postat av: Simon

PH är så jäkla roligt. Skrattar åt dom små jävlarna ;)

2010-01-12 @ 22:14:25
Postat av: sofia

ärligt lotta, jag är avis på att du har så sjukt mycket energi! =)



Puss och kram

2010-01-13 @ 17:55:07
URL: http://sofipitt.blogg.se/
Postat av: sofia

får du inte massa bra drill-vibbar av att lyssna på tarzan.. Jag saknar mina barn! =)

2010-02-08 @ 22:32:49
URL: http://sofipitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0